Buscador

dimecres, 5 de maig del 2010

Primeres impressions

Igual que els meus companys, la sensació general de la asignatura es bastant positiva
Les pors inicials que vaig tenir quan vam començar van marxar ràpidament amb els primers contactes amb els companys de grup perquè de seguida vaig veure que serien bons companys i que tindríem una bona comunicació i efectivament no em vaig equivocar.
Vam decidir no tenir cap coordinador, nomes per enviar la pac al consultor i crec que de moment no hem tingut cap problema per aquest motiu ni ens ha fet falta, entre tots hem sigut coordinadors. Ens hem comunicat perfectament, hem decidit tot entre tots i en cap moment hem tingut problemes de cap tipus o almenys es la sensació que jo tinc.
L'únic problema que hem tingut ha sigut l'abandonament de la companya Silvia però crec que s'ha resolt sense cap problema.
Els acords inicials crec que s'han complert i si no ha sigut així, s'han resolt satisfactòriament.
Amb l'única cosa que estic una mica decebuda de moment es amb la nota grupal de la PAC1 que no estic del tot d'acord.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada