Buscador

dimarts, 25 de maig del 2010

Nota PAC3

Nota PAC3

Ens han donat la nota de la PAC3 i jo personalment estic bastant d’acord amb tot el que ens ha dit el Joan excepte amb un comentari sobre aquest bloc. Ens ha dit el següent: (.....heu reflexionat sobre el treball virtual que esteu desenvolupant, però no heu acabat de trobar la manera de solucionar els problemes o potenciar les virtuts del vostre grup...).
No se que opinaran els meus companys, però jo particularment crec que com no hem tingut problemes a l’hora de desenvolupar la nostra feina en grup o no em sabut trobar-los, es difícil escriure sobre el tema. Per mi, la feina grupal ha sigut immillorable.

2 comentaris:

  1. Estic totalment d'acord amb el que diu la meva companya.

    ResponElimina
  2. M'afegeixo al suport del comentari de la LauraH, en l'aportació setmanal en parlare.

    ResponElimina